.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مظلوميت قهرمان تيراندازي
وي يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران هشت ساله دفاع مقدس است که براي نخستين بار در تاريخ تيراندازي کشورمان، موفق به كسب رتبه سوم رده‌بندي جهاني كميته تيراندازي بين‌المللي ...
مظلوميت قهرمان تيراندازي

مهندس قاسم جند، نايب رئيس شوراي شهر زيراب گفت: سيدرمضان صالح‌نژاد، يكي از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعي دوران هشت ساله دفاع مقدس است که براي نخستين بار در تاريخ تيراندازي کشورمان، موفق به كسب رتبه سوم رده‌بندي جهاني كميته تيراندازي بين‌المللي معلولان در رشته تفنگ بادي ايستاده كلاس SH1 شد ولي هنوز غبار مظلوميت در چهره اين جانباز موج مي‌زند.

مهندس جند در ادامه گفت: سيدرمضان صالح‌نژاد که ساکن شهر زيراب، از شهرستان محروم سوادکوه در استان مازندران است، به خاطر بالا بردن كيفيت كارش با هزينه شخصي، سلاح شخصي كه اندازه و طولش مناسب باشد، خريداري كرده و با آن كار مي‌كند و حتي مجبور است ساچمه مناسب اين سلاح را هم با هزينه شخصي از خارج وارد ‌كند و در اين راستا حمايتي از اين قهرمان ملي که باعث غرور ملي همه ما ايرانيان بوده، به عمل نيامده است و حتي با وجود اين همه افتخارات ارزنده، در سال گذشته از ايشان به عنوان قهرمان استاني جهت شرکت در مراسم قهرمان قهرمانان کشوري دعوت به عمل نيامد.

جند گفت: آيا به راستي کساني بودند که مقام و افتخاري بالاتر از ايشان براي مازندران و حتي ايران خلق کرده باشند و آيا نمي‌توان ايشان را با اين همه مقام جهاني و اين افتخار در رده‌بندي بين‌المللي جزو 10 نفر برتر ورزش ايران شمرد؟

نايب رئيس شوراي شهر زيراب گفت: صالح‌نژاد، كاپيتان تيم ملي كشورمان كه از سال 1371 عضو تيم ملي است، از سال 72 در مسابقات مختلف برون‌مرزي شركت كرده و مجموعا شانزده مدال رنگارنگ به دست آورده ‌است. ضمن ‌اين‌كه نزديك به پنجاه مدال طلا هم از مسابقات داخل كشور دارد ولي تا به حال هيچ قدراني که قابل شأن و منزلت اين قهرمان باشد، توسط مديران ورزش کشور و مديران ورزش جانبازان و مديران استان مازندران صورت نپذيرفت.

مهندس جند در پايان گفت: صالح‌نژاد در سه دوره بازي‌هاي پارالمپيك شركت كرده و در مسابقات جهاني سال گذشته در سوئيس توانست بين 43 نفر به عنوان نايب قهرماني در پيكارهاي تفنگ بادي دست يابد.

وي ابراز اميدواري کرد، مسئولان ورزش استان و کشور بيش از اين به اين قهرمان ملي که خود از قهرمانان دفاع مقدس است، توجه نمايند تا نامبرده با روحيه‌اي بيشتر همچنان باعث غرور ايرانيان در عرصه ورزش در سراسر جهان شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ارسلان یاحقی 6 دي 1386
ضمن تبریک عید غدیر خم به این برادر بسیجی و جانباز ،بنده به عنوان یک مازندرانی دست این برادر بیسجی را می بوسم و از صمیم قلب برای این برادر عزیر ارزوی موفقیت و طول عمر با عزت دارم.
و گلایه ای هم داشته باشم از مسولین ورزش استان و نمایندگان و مسولین شهر قائم شهر ،که ای اقایان محترم سرتان را همچون کپک زیر برف پنهان نکنید و اندکی تامل کنید
شما تمام هستی و دار وندارتان متعلق به شهدا وجانبازان می باشد
بترسید از عذاب خدا و روزی که شرمنده شهدا و جانبازان می شود.
سید رمضان صالح نژاد جد بزرگت مولا علی پشتیبانت باشد.
صورتت را می بوسم که بوی جبهه داری.
عبدالهادی رضایی استاد دانشگاه آزاد 11 دي 1386
در اینجا جای دارد که از جانباز سرافراز شهر قائمشهر هم یادی کنیم . جناب آقای حسن اکبری که جانباز قطع نخاع از گردن میباشد و ازدوستان صالح نزاد می باشد ایشان هم دارای 10 مدال جهانی و پارا المپیکی و 53 مدال کشوری میباشد و رکورد جهان و المپیک در فینال رشته ی تفنگ بادی در دست اوست که دوشادوش صالح نزاد استان مازندران را 14 سال پی در پی سال در کشور اول نمودند که مسئولین قائمشهر حتی نام این جانباز بسیجی را نشنیدند . افسوس ازماست که بر ماست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.